Kızlar 6+0 gebeyim bazen sarı bazen yeşil bazen de kahverengi akıntım oluyordu idrar tahlilinde bir sıkıntı görmedi doktor TSH biraz yüksek çıkmış ilaç kullanman gerekebilir dedi dahiliyeye yönlendirdi. Ama ben bu akıntıdan nefret ettim bazen hiç olmuyor bazen çok yoğun oluyor rengi yeşil olunca korktum birde kahverengi gibi oluyor bazen de normal akıntının içinde azck kahverengi leke oluyor kokusu yok. Neyse doktor iki tane fitil önerdi ( Dermolivo yoksa gyno lomexin) bunları kullanan oldu mu intden araştırdım biraz mantar diyor ama mantar gibi bir durumum olduğunu sanmıyorum kaşıntı kötü koku yanma falan yok hiç bileniniz var mı çok sinir bozucu