Sonunda 4 günlük bal kızım kucağımdayken yazıyorum. 41 hafta boyunca iri bebek dediler hep 2 hafta öndeydi devlet hastanesi olduğu için normal doğum denenecekti zaten 41+0 da hafifi adet ağrıısı ve sabahtan gelen nişan oldu akşam saat 9 gibi bana göre çok hafif ağrılar çektim asla dayanılmaz değildi saat 12 gibi eşim daha fazla beklemeyelim ne olur ne olmaz diye gittim acilden giriş yaptım muayene felan derken 6 cm açıklık var dediler ama bi doktor 3.500 ölçtü bebeği biri 4.250 dedi daha sonra farklı doktor geldi ve çatı muayenesi yaptı bebek hafif yan duruyor üst kemik biraz basık dedi zor olur sezeryan dendi şok oldum eşime haber verdiler o anda suyum gelmişti zaten hemen nasıl oldu anlamadım yarım saat içinde genel anestezi ile sezeryan oldum bebeğime kucağıma aldığım💜 4 kilo doğdu ama çok iri değildi ama boyu olduğu için çok şükür sağlıklı yanımda onun için herşey değer sonrasında ağırlarım çok fazla oldu evet karna bastırma olayı biraz can yakıcı ama o bile sonrasında çok rahatlatıyor inşallah hepinize kolay sağlıklı doğum nasip olur biraz uzun oldu merak ettiğiniz birşey olursa seve seve cevaplarım.💜