2mrs_1mr kızlar kırmak ya da kötü amaçla demiyorum ama bu kese şekli olayına inanmayın bence hatta bebek görünse bile erken haftalarda yok erkeğe benziyor kıza benziyora da inanmayın çok merak ediyorsunuz biliyorum bende öyleydim bana da erkek erkek dediler kese şekline de bebeğin kendine de ilk çocuğum bu arada gönlümden kız geçiyordu hep çocukluğumdan bu yana Rabbime gönlümden geçen benim için hayırlıysa ver dua ettim ve nasip etti şükür herkes erkek derken kız çıktı yani bence sizde öyle yapın gönlünüzden geçen varsa bi şey öyle dua edin eğer kız da erkek de varsa gönlünüzden geçen yoksa hayırlısı neyse o olsun deyin . Rabbim inşallah dualarınızı kabul eder ve evlatlarınızı sağsalim kucağınıza almayı nasip eder 🤲🏻❤️🥰🥰