Borannnn 30+5te su gelişi ile yattım 34+0 da doğum yaptım. Dediğiniz gibi antibiyotik tedavisi, sıvı takibi, nst harç bir şey yapamıyorlar ama bebek ve siz enfeksiyon kapmayın ani bir şey olursa hemen müdahale edilsin diye hastanede olmanız gerekiyor. Birkaç farklı doktor gördü bu süreçte beni hepsi çok düşük bi ihtimal kesenin kendi kendini onarabileceğini ama çok nadir olduğunu en fazla 34ü bekleyeceğimizi söylediler. Su gelişi durdurulamıyor maalesef benimde sizin gibi sızıntı şeklindeydi bazen hiç gelmiyordu bazen daha çok bazen daha azdı. Suyu azaldığı için bebeğim çok kilo alamadı gelişimi geriden gelmeye başladı bi de ciğer geliştiricilere rağmen ciğerleri gelişmemiş hatta haftasından daha küçük durumdaymış ben de enfeksiyon hiç olmamıştı ama bebekte oluşmuş enfeksiyon o ciğerlerim gelişimine engel olmuştur dediler. o yüzden solunum sıkıntısı yaşadı 16 gün yoğun bakım sürecinden sonra kavuştuk çok şükür. Biz sadece biraz kilo alır çıkar diye beklerken süreç biraz daha uzadı maalesef ama sonu güzel oldu en azından