Seyma3456 valla benm pislk kaynanamla ayni binadayiz.ben hasta olunca oda hasta numarasi yapiyo.asla bana bi yardmda bulunmadi..sadece balkonlarimi yikiyo haftada bir ona gore biz balkonda yasioz bu karda kista..balkon yikama nedenide millet gorsun desin kaynanasi ona is yapiyo diye.salak sey anlamiyrm sanki onu..