ayminaninannesi Kızlar bat 12 mayıs 4 mayısta açık pembe gibi lekelenmem başladı bugün kan verdim suphelendim Beta <2 çıkmış acaba adete.kadar yukselirmi yoksa adetmi oldum bilemedim
anneyim01 ayminaninannesi < işaret düşüş anlamına geliyor benimde öyle cıkmıstı önceden > böyle cıksaydı yükselme imkanı vardı kardeşim Allah kucagını boş bırkmasın inş tez vakitde hayırlı ile alrsın bebeğini kucagına
ayminaninannesi Siyahbeyaz_ inşallah cnm lekelemeyin rağmen yinede yukselirmi adet olcam gibi ağrım da var bilemedim ya ümitlenmek te istemiyorum
Siyahbeyaz_ ayminaninannesi birkaç gün daha bekle kuzum tekrarla bence kan testini. İnşallah yükselir 🤲🏼