Rukiss35 moralinizi bozmayın unutmayın tüp bebekte söylenen bir laf vardır size sadece tek bir embriyo lazım,20 tane de yumurta olsa 4 tane de olsa sonuçta döllenip embriyo haline gelecek bir yumurtaya ihtiyaç var, inşallah 5 i.de döllenir, ohss de serum verirler size genelde 20 yumurta üstü toplananlara ohss tedavisi uygulanıyor