5+1 de kontrole gittim tek kese görüldü doktor 2 hafta sonra tekrar çağırdığında ikinci keseyi gördü tam 6+6 yken ama ikinci kesenin boş olduğunu söyledi kanama vs. olabilirmiş 28 mayısta tekrar çağırdı ilk kesenin kalp atışı için de daha küçük olduğu için dinletmedi sadece atımı görünüyordu. İkinci kesede bebek oluşumu kaçıncı haftaya kadar olma ihtimali var . Beklemediğim bir şey olduğu için şaşkınım doğru anlatabilmisimdr umarım 🥲