Allah’a çok şükür sadece bulantım var öğürme ya da kusma yok evet hepiniz haklısın acıkınca daha çok bulanıyor yiyorum ama porsiyonun yarısı kadar yiyebiliyorum sonra kötü oluyorum.aslında ayva çok sevdiğim ve sürekli de yediğim bişey bide zencefili deneyeyim hepinize teşekkür ederim 😊