Arkadaşlar geçen günpost açmıştım .iki üç gündûr bebek hareketlerini çok asgida hissediyordum acile gittim 28 mm ölçüp sınırda dedi doktor ve yolladı başka da bişey demedi baktimki baskı hala devam ediyor Zeynep kamil acile gittim orda rahim agzıni 38 mm ölçtüler, idrar tahlili verdim hareketleri aşağıda hissetmenin nedeninin enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söylediler,benim kafam hala karışik yani arada 10 mm fark nasıl oluyor iki gün arayla hangi hastanenin degerine inanacağima saşirdım bebek hareketlerini hala en aşğıda hissediyorum sizce ne yapayım başka bı doktora falan daha mı gözükeyim bu şekilde olanlar varsa bı yardımcı olabilirmisiniz