Habibe08
ay gerçekten mi çok tedirginim
- Gebeliğim plansızdı ve boş gebelikti kanama ile sonrası kürtaj oldum
- Gebeliğim planlı ve çok şükür sağlıklı sıhatli harika bi gebelik geçirdim
- Gebeliği hiç anlamadım plansız adetim geçti testte silik çıktı kanda 2 haftalık çıktı 2 hafta sonra kanama ile düştü kanda da negatif e döndü. Doktor kürtaj vs gerek yok dedi.
Ama bu 4. planlıydı bekliyorduk
Adetim öncesi hafta erken gebelik testlerinde asla çıkmadı temiz temiz
Adetimin geçtiği günün ertesi günü silik bi pozitif adetim olmadı.
Ama bu durum şok etti beni
Tam adet tarihimde kahverengi kanamadan
Adet kanamasına
Doktorun 1 haftada 3 kere bakıp kese iyi vs demesi kese büyüyor
Sadece adet ile kese tarihleri farklı
Geç döllenme olabilir dedi
Cuma gel dedi
Ama ben kıpkırmızı adet görüyorum
Ağrım var
Ağlıcam