Leylak34 Siz bilirsiniz :) Ben sizin için söylemedim zaten soruyu soran hanımefendi için söyledim, herkesin kendi kararı. Demek ki sizin gördüğünüz doktorlar doktor değilmiş. Benim doktorum dikkatli dikkatli herşeyine baktı. En başından beri de devlete gidiyorum, öyle de yapıcam yani. Konu evlat olunca pimpirik herkeste vardır :)