Merhabalar ben 2sene önce polatlı can hastanesinde doğum yaptım ancak hastaneden hiç memnun kalmadım. Odası küçücük refakatçi için bir yatak yok sadece tekli berjer vardı ve eşimde annemde o gece resmen rezillik çektiler. Şimdi yeniden hamile olduğumu öğrendim ve bir doktor arayışına girdim. İlk doğumum sezaryan oldugu için yine sezaryen olucam. Memnun olduğunuz hastaneden ve doktor hakkında bana bilgi verir misiniz Lütfen