Asya_kardes1 sanırım pipi görmediklerinde kız diyorlar ben 13+4 üm şu an geçen hafta pztsi gittim kız gibi ama kesin değil dedi dün gittim oturuyordu göstermedi yine kız gibi ama emin değilim dedi. Sağlıklı olsun tabii öncelik ama kızım olduğundan gönlümden erkek olsun geçiyordu hayırlısı artık bakalım ne olacak 🥲