Busradoga Merhabalar 13 haftalık hamileyim uzun zamandır ağzımın tadı yok hiç çok rahatsız oluyorum ağzımda tuhaf bi tad var ne zaman geçer sizceee bıktım bundan🥹🥹
Bademmm1 Busradoga Bende 14 haftadayım o ağızda ki demir tadı falan bu hafta kalmadı inşallah seninde haftaya geçer
minismom Busradoga 14 haftalıgım hala devam ediyo yaa ne yaparsam yapayım gecmiyoda bisey yemek istemiyorum artık
Busradoga Bademmm1 of umarım çok rahatsı oluyorum sşiddetli mide bulantım vardı 1 1 bucuk hafta önce bitti şükür sırada bu geçsin diye dua ediyorummm
Bademmm1 Busradoga benimde öyleydi koku hassasiyeti falan bu hafta hamd olsun geçti yemek de yiyebiliyorum çok az kaldı kardeşim kendini çok kötü hissetme. Bunların geçmesi içinde mideni zorlama geçmiyor zaten sadece zaman gerekiyor ben onu anladım
melike1-2 @Busradoga 35+1olduk bi kaç gündür o tad tekrar geldi banada değişik bir tad var ağzımda ilk zamanlarda da vardı sonradan geçmişti bundan sonra doğuma kadar gitmez heralde 🤦♀️