Ahsenaysun Arkadaşlar adetim dun 3gun gecikmisti kan verdim 114 çıktı sizce bu değer düşük mü acaba geç döllenme mi oldu
anneolmakneguzel_ Ahsenaysun cok guzel değer. Herkese özeldir beta artması onemli bidaha kan ver bak bakalım yukseliyor mu.. ben sadece iki kere vermiştim. Arttma varsa tamamdır bebiş geliyor😍
Busranur_mnts Düşük denmez her gebelik farklıdır önemli olan 2 günde bi düzenli artışı hayırlı olsun 🌸💖
anneolmakneguzel_ Ahsenaysun çok güzeeeel hayırlı olsun bebiş. 6-8hafta arası doktora giderseniz kese ve bebişi gorursunuz😍
Busranur_mnts Ahsenaysun artış yeterli düzeyde sağlıkla büyüsün takip et 10 güne uktrasonda kese görünür