Bademmm1 Merhaba kızçeler ben şuan 14+6 dayım kiloda bir değişiklik yok karnımda öyle şişmedi normal halimden bir tık büyük gören hamile değil gibisin diyor ilk hamileliğim herkesin göbeği var mı anormal bir durum mu gittiğimiz kontrollerde bir sorun çıkmadı . Milletin çenesi durmuyor anam 😀😀😀
Deleted33000 Bademmm1 ay bu millet ne konuşacağını şaşmış bende 31+4 haftalığım beni gören sen otur günün yakın yorma kendini diyor doğuracam sanıyor eşim bile sen bu çocukta neden bu kadar şiştin diyor moralim bozuluyor karnım küçük olsa küçük diyecekler biliyorum evet çok şiştim farkındayım ama üzülüyorum da bı yandan
betic Bademmm1 kız 14. haftada zaten ne karnı ben altı aylıktım belli olmuyordu o biraz yiyenler ya da iç karnı çok dar olanlar için herhalde senin olduğun haftada hamilelik belli olmaz bu normal
anneolmakneguzel_ Bademmm1 benim hep 20.hafta da cıkıyor. Yine oyle oldu daha erken. Herkesin gobegi cıkacak depil ya ama cok severim kocaman gobek😍
Yaswinn Her kadının vücudunun farklı olduğunu ne zaman idrak edecek bu millet denilen insanlar acabaa 😄
bikbikbikaak Daha karnınızın büyüklüğüne edilen çenede kendinizden şüphe ettiyseniz doğurunca işiniz iş, sütünüzün gelmemesinden gelen sütün doyurucu olmamasına kadar her şeyde yorum yapacaklar malum :))
Bademmm1 bikbikbikaak yok kendimden şüphe etmedim fizyolojik olarak herkes farklı ama yinede merak benim ki 😁
Mars23 17-18 haftalara kadar ben de öyleydim şuan 23. haftadayım ve göbeğimi fark etmemek imkansız😊 ilk gebelikte daha geç çıkıyor 1 aya kendini fark ettirecek merak etmeyin
Bademmm1 Deleted33000 bence bedenimizi ve içimizde büyüyen canlıyı en iyi biz biliyoruz ama iyi kötü her şeyi konuşma hakkı kendinde bulan millet en iyi kendi biliyor.
Bademmm1 betic Bende bilmiyorum ki ilk hamileliğim etrafta söylüyor Bende izliyorum zaten karnım çok büyük olunca ne bileyim sanki daha iyi olacak bebek daha sağlıklı olacak gibi bir kafa var herkeste
Deleted33000 anneolmakneguzel_ kocaman göbeğin zorluklari da çok misket yutmuş solucan gibiyim resmen 🤣🤣 ayakta çok kalamiyorum bile
Bsrabzkrt Bademmm1 bende kilo alamıyorum 76 kilo ile hamile kaldım 24. Haftadayım 77.8 Gr kilodayım gören niye kilo almıyosum bilerek yemiyorum zannediyolar bebeğimin kilosu boyu gayet iyi normal şişşsemde çok yiyosun nasıl doğuracaksın dicekler ben herşeyi normal yiyorum sadece ilk 3 ay çok kustum yağlı şeyler yiyemiyorum hala midemi bulandırıyor
Kbraka Bsrabzkrt ben de sizim gibiyim 26. Haftamdayım 75 kg hamile kaldım hatta zayıfladım ama bebek maşallah gayet iyi durumda
Deleted33000 anneolmakneguzel_ aynen öyle ama tembel hayvan gibi yavaş hareket ediyorum resmen kız 🤣🤣🤣🤣