İnşallah hamilesizdir . İki defa da da kucağıma almak nasip olmadı ama 2 gebeliğimde de asla adet belirtisi haricinde belirtim olmadı karın ve bel ağrısı olmuştu onun haricinde hiç bir belirtim yoktu ama kendimi hamile hissetmeye çalıştığım aylarda daha değişik belirtilerim vardı . Rabbim tez zamanda nasip etsin hepimize