momBg Normal kızım 2 yaşını bitirdi. 5 ve üzeri gebelik var sayılır. Önemli olan düzenli artması değerin bende takibini yaparak ilerledim. Geç dollenme olmuştu 15 gün durum böyle olunca düşük değerle öğrenmis oldum bende, değerin başlangıcı önemli değil, önemli olan düzenli artis göstermesi çok şükür benim de öyle oldu