Beyasin canım benim kesem 38. Binde yeni göründü , gittigim doktor üç kez çağırdı ucunde de görünmeyince sinmez çağırıyorum iki gün sonra tekrar gel yine goremezsek ona göre konuşacağız dedi muhtemelen kürtaj diyecekti . O hafta ben beş gün bekleyip başka doktora gittim ve o doktor keseyi gördü ve bebek yeni oluşuyor on gün sonra gel kalp atışı duyalım dedi. Yani beta hcg ile pek alakalı bir durum değil sata göre ilerliyor. Benim ki 9 haftalık olması gerekirken daha yeni 6. Haftadaydı o zaman ve şuan 27. Haftadayuz