Busebicerr 8 Mayıs’ta 38+0 ile ben varım. Ben de aynı kaygıyı taşıyorum ama doktorum bana 2 seçenek sundu 38+0 veya 38+1, öncesinde bir erken doğum riskim olmuştu. Bu vakte kadar öteleyebildik şükür. İlk doğumum 39+4te olduğu için ben de endişe duyuyorum. Fakat doktoruma güveniyorum işinde çok iyi. Gelişmiyor olsa almazdı diye düşünüyorum.