Mmehtappp Kızlar doğuma giderken ne giymeliyiz lohusa pijama takımı gerekli mi elbise tarzı uzun mu alsak iyi olur pijama şeklinde mi tecrübeli olanlar varsa yardımcı olabilir mi acaba bazıları elbise giyip gitmenin daha mantıklı olduğunu söylüyor sürekli muayene edildiği için vs
aaayLn Mmehtappp elbise daha rahat tek parça muane içinde hem tuvalet ihtiyacında daha konforlu oluyor özellikle sezeryansa doğum ilk gün yardımla değiştirdiğin için kendi iç çamaşırı değiştirirken yada kanaman çok olur onun değişimi elbisede daha pratik
Moonflower Mmehtappp Bu konu hakkında bir doktor video paylaşmıştı elbise geceliklerle daha rahat olunacağını söyledi düşününce de mantıklı geliyor
History5 Mmehtappp elbise şeklinde normal günlük pijamalardan mutlaka yanımda getireceğim sezaryende en kullanışlısı o çünkü sürekli çıkart giyin sıkıntı oluyor
Eda-54 Mmehtappp ben pijama takımı giymiştim geniş olması önemli sıkmaması gerekiyor tuvalet ihtiyacı için elbise daha kullanışlı oluyor. Ben depend bez giymiştim üstüne iç çamaşırı giymemiştim pijamayla rahat olmuştu yani ikiside olabilir ama bol tercih edin bence
bikbikbikaak Ben sezaryen oldum. Öncesinde muayene edilmedi zaten sonrasında da hemşireye sordum hangisini giyeyim diye, alt üst takım daha iyi olur ama altını şimdilik giymeyin dedi. Uzun geceliği giymeden eve getirdim aynı şekilde
rosatue Mmehtappp Vajinal doğumsa tercih sizin, normalde ne ile rahatsanız o. Sezaryen ise ameliyat sonrası alt bakımı oluyor. Bana pijama üstü giymemi söylemişlerdi. Altıma o esnada bir şey giymedim. Sonrasında yürüyüş vakti geldiğinde eğilip kalkmak biraz zordu. O sebeple lavabo ihtiyaçlarımı daha rahat gidermek için gecelik kullandım.
Garfield Mmehtappp hem pijama hem elbise almıştım sezaryen sonrası elbise giydim ama beni uyardılar altın çıplak gaz sancısı çekersin diye hemen altıma hamile taytı geçirmiştim