duyguu11 aynı durum kız kardeşimin başına geldi. Onlar olduğu şehirde doğum yaptı. Kardeşim doğum yaptı 20 gün sonra taşındılar. Eşi ve annem evi toparladı. Eşyalar toplanınca eşi memlekete getirdi. Daha sonra tayin yerine gitti evin kurulucak eşyalarını yerleştirdi. Kardeşimin kırkı çıktı , kırkından 1 hafta sonra falan tayin yerine gittiler yine annem gitti yavaş yavaş evi düzenlediler. Çok eşyası yoktu zaten öyle. Bir sıkıntı yaşamadı. Belki size de bir öneri olur