Noluyoya Kızlar 31+4 olduk gebeliğimin başından beri karnım hep aşağıda bebekte vururken hep aşağı vuruyor normal mi bu bu çocuk yukarı çıkmadan doğacak sanırım :)
Ceren1996 Noluyoya bende 31+2 haftaligim bende hep aşağıda hissediyorum karnımı. Kız bebis mi sizinde
Noluyoya Ceren1996 ben en son 29. Haftamda gitmiştim kuzu 1265di 32. Haftamda gideceğim şimdi doktor en az 1850 olmasını bekleriz dedi ama benim bebek küçük haftasına göre sizin nasıl
Ceren1996 Noluyoya bende en son 28+5 de gitmistim 1200 gramdi. Smdi cuma günü gidicem 31+5de bakalm ne kadar olmuş bebism ,🤗