Kızlar adetimdem 2 sonra başladım teste t cizgisi aşırı koyu degil ama hep koyu oluyor kac gündür bugün biraz bşyler hissettim catlıyor sandım ama blmyiorum sürekli de post acıyorum ilk defa bu durumla karşılaşıyorum pkos filan yok bu durumda nasıl degerlndirme yapmalıyım ? Düşügüm oldu şubatta cocuk düşünüyoruz 🤲
