NNour benim 14-10 olmuştu en son, vakit yaklaştığı için doğuma karar verdiler ama en doğrusunu doktorunuz bilir tabii. Benim sezaryen oldu, doktor istersen normal doğum deneyebiliriz dedi ama benim önerim sezaryen dedi. Ben zaten en baştan beri sezaryen istiyordum o yüzden sezaryen oldum, pişman değilim 😁