Seval00seval  Kızlar ikili tarama testim bi bakar mısınız doktorum riskli gebelik diyerek Fetal DNA istedi 14 gün oldu sonucum çıkmadı endişeleniyorum artık
Lalakaplangl Seval00seval Ben de bugün fetal dna test yaptırdım kombine riskim 1/306 çıktı sizinkinden de yüksek yani Sonucum çıkınca paylaşırım, ikili teste pek güvenmediğim için stres yapmıyorum siz de içinizi ferah tutun, sevgiler 🌸
Burcak61 Seval00seval benim testim sizinkinden daha yüksek risk çıktı ama fetal DNA temiz çıktı yüreğinizi ferah tutun
bikbikbikaak Yüksek risk çıkmış maalesef evet. Ama bu çok telaşlanacağınız bi test değil, fetal dna temiz gelir inşallah
bikbikbikaak Seval00seval kombine risk yazan yerde 1:436 yazıyor ya, sizinle aynı değerlere sahip 436 annenin 1′i sendromu bebek doğurmuş. Yüksek değil de daha orta/sınır gibi düşünebilirsiniz ilk mesajımda yüksek demişim pardon 🙏🏿
Seval00seval bikbikbikaak teşekkür ederim bilginiz için Allah razı olsun inşallah sonucum temiz çıkar 14 gün oldu sonuç çıkmayınca şüphelendim acaba bir sorun mu var diye Rabbimin izniyle temiz çıkar inşallah 💓
Seval00seval bikbikbikaak inşaAllah çıksın yazacağım direk vajinal ultrasında her şeyi iyi çıktı kanda sorun oldu zaten
Seval00seval reyhan03K inşaAllah canım evet okudum baya ben de yanlış çıkan çok ultrason da temiz çıktı kanda böyle çıktı hakkımız da hayırlısı inşallah 💓
Seval00seval Kızlar hastaneden aradılar tekrar kan vermeniz gerekiyor bebeğin dnasın da yeterli üreme bulunamamıştır bu bir problem mi başına gelen var mı 🥲🥲🥲
merveeees1 Seval00seval bu problem değil merak etmeyin bende fetal dna vermiştim çocuk kan alırken yeterli çıkmazsa tekrar kan verebilirsiniz endişelenmeyin demişti
merveeees1 Seval00seval benim fetal dna test sonucum bugün çıktı çok şükür temiz çıktı inşallah sizin de öyle olur 💕
Seval00seval merveeees1 yetersiz kandan dolayı tekrar kan aldılar bugün tekrar teste gitti bir 15 gün daha bekleyeceğim 🥲🥲🥲 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💓
Seval00seval Lalakaplangl inşaAllah canım Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bende bugün tekrar kan verdim ben de çıkınca yazarım 🎀
Lalakaplangl Seval00seval benim bugün sonuçlarım çıktı çok şükür tahmin ettiğim gibi risk yoktur çıktı. İnşallah en yakın zamanda siz de mutlu haberinizi alırsınız 🙏🧡