Kızlar merhaba ☺ kız bebişlerinize örgü işi yaptırdınız mııı 😍 elbise , etek, ikili takım vs. Ben bi kaç model buldum yaptırmak için ama tam karar veremedim 😅 daha güzelini bulurum diye 😂 sizler yaptırdıysanız veya yaptıysanız model alış-verişi yapalım mııı 🐣şöyle cicili biciliii modeller gelir miiii 🧚♀️🌸 bende beğendikleri mi atayım fikir olur belki 🐒