Seymatrkay Günü kan verdim sonuç 2.44. Hemşire ara bir değer o yüzden yarın bir daha ver.Tutunma gibi görünüyor dedi.İğne ve ilaçları bırakma dedi. Bu saatten sonra yükselir mi ki?
Ayfersalih28 Seymatrkay neden olmasın normalin 14 gunde bebek tutunur Dinlen hemşirenin dedigini yap Strese girme pozitif ol
Seymatrkay Ayfersalih28 valla mii. 3 gündür adet ağrım var. Bugün de belim hafif ağrımaya başladı. Ondan önce hiçbir şey hissetmiyorum.