prensannesiii_ Kızlar ya arada kaldım ikili tarama testi yapmalı mıyım diye. Bir yanım tedirgin bir yanım da yap gitsin diyor.
Kelebelmom prensannesiii_ bende hiç yaptırmayacaktım hastaneye o şekilde gitmiştim ama sonra yaptırım gitsin dedim ve yaptırdım
prensannesiii_ Kelebelmom peki şuan 13+3 haftalığım doktorumdan memnun değilim ikili test için başka doktora gidip ondan devam etdebili miyim
Kelebelmom prensannesiii_ bence edebilirsin tabi canım ve memnun olmadığını söylüyorsun başka bir doktor araştırp iyi biri ile devam et hemen