Hazalert Hanımlar 30 Nisan akşamı beta 75 çıkmıştı. 5nisan sabahı tahlil verdim 395 çıkmış. Artış normal mi bana az gibi geldi korktum bakar mısınız lütfen
Minnakpopus Hazalert gayet iyi artmış.5 günde 5 katı daha ne olsun. Yarın da tekrar kan ver bi bak duruma göre
momBg saglikciaanne canım Benim iki gün önce 92,5 Bugün 135,2 Aklım karıştı ve bu anı 2.5 yıldır bekliyorum aşırı derecede stres oldum
Hazalert Minnakpopus çok teşekkür ederim içim rahatladı önceki gebeliğimi geç öğrendiğim için betayla falan hiç işim olmamıştı direkt kalp atışlarını duymuştuk bunu erken öğrenince çok telaş oldum
Minnakpopus Hazalert dün kan vermişsin ya yarında kan ver canım garanti olsun. Bide aynı yerd aynı saatte vermeye calış düzensizlik olmasın. İçini ferah tut sağlıkla al kucağına inşallah
saglikciaanne momBg her iki günde bir iki kati artmış olmalı .130*130 mesela. Sizinde yavaş artmış ama yine takip ettirin bazen değerleler çok düşükle başlayıp hızlıca yükseliyor
Hazalert momBg canım yarın doktora gideceğim bakalım ne kadar yükseldi inşallah bir sorun yoktur sende de bende de ;(
Hazalert momBg canım doktordan çıktım şimdi sat a göre uyumlu 5+4 çıktı ultrason ile baktık keseyi gördük çok şükür kan idrar verdim sonuçları için Salı günü gideceğim allah izin verirse
momBg Hazalert çok sevindim canım senin için beta filan istedi mi tekrar bu konuda bilgim olmadığı için soruyorum 🌺sağlıkla kucağına al 💕💕
Hazalert momBg çok teşekkür ederim canım darısı tüm güzel haber bekleyenlere olsun inşallah. Kan idrar istedi ama beta istedi mi bilemiyorum sonuçlara bakarım akşam
momBg Hazalert sağol canım benim kana bakınca eğer veya değeri yazarsa bana da yazarsın sana zahmet ☺️🎀herşey gönlünce olsun