Flowerseyey Merhaba arkadaşlar 33 haftalığım ama başı yukarıda doktor dün 39 a kadar dönmezse sezaryen dedi. Dönme ihtimali çok mu düşük artık? Bir de dönmesi için neler yapabilirim yardımcı olacak var mı?
Merve_kucuk Flowerseyey 32 haftalıkken makat gelişti. 34+5 günlükken gittiğim de doğum pozisyonunu almıştı.