Kızlar ben belim arada bir ağrıyo karnımda ağrıyo kan sulandırıcı kullanıyorum daha. Önce 3 tane bebeğim öldü biraz terettüt ediyorum ağrıyınca ili hafta önce gittim 5 haftalık kesen var dedi iki hafta sonra gel dedi yarın gidicem işte bebek gözükür işallah kötü bi durum olsa kanamam olurdu demi bi akıl verin
Yalinn8 Kızlar ben belim arada bir ağrıyo karnımda ağrıyo kan sulandırıcı kullanıyorum daha. Önce 3 tane bebeğim öldü biraz terettüt ediyorum ağrıyınca ili hafta önce gittim 5 haftalık kesen var dedi iki hafta sonra gel dedi yarın gidicem işte bebek gözükür işallah kötü bi durum olsa kanamam olurdu demi bi akıl verin