22+1 olduk bugün en başından beri kusma vs olmadı bende ama aşırı bel ağrısı oluyor hele bazen kitliyor beni yattığım yerden kalkınca zor yürüyorum bide vajinal baskı oluyor bazen sizde de oluyor mu bebek acaba oraya mı vuruyor diyorum kendi kendime hareketlerini hissediyorum ama iki gün önce daha iyi hissediyordum dünden beri çok hissetmiyorum böyle olan var mı bir hissedip bir hissetmeyen insan çok tedirgin oluyor🤦🏻♀️