Smyye1B Az önce detaylı ultrasondan çıktım bebeğimde sadece tek arter tek ven sorunu çıktı durumu yaşayan ileriki haftalarda anneler yada bilgisi olanlar bilgilendirebilirmisiniz beni.
ezgisanlikose Smyye1B Bana da detaylıda tek arter olduğunu söyledi doktor. Kadın doğumcum da corasprin kullandırtmaya başlamıştı. 35. haftaya kadar kullandım. Herhangi bir sorun yok çok şükür.
1kopek1bebek Smyye1B başka bir yerinde bişey yoksa bebişin hiç endişelenmeyin annesi. Bizde aynı durumdayız. Çok şükür sağlıkla ilerliyoruz 🙏🏼 doktor son ay kilo almaz demişti. 34. Haftada 2450 kg çıktık. 36. Da tekrar randevumuz var bakalım inşallah bir sıkıntı olmaz 🤍
ipekoktamis Bebegin başka Bi organında sıkıntı yoksa çokta ustunde durmuyorlar bende aynı durumdayım 27 haftalik olduk çok şükür bi sıkıntı yok
Smyye1B ipekoktamis Çok teşekkür ederim şuan için bir tek o çıktı gelişim geriliği olabilir dedi doktor çok açıklaması doktorun bilgilendirir dedi
Lleeyyllaa Benim arkadaşımda aynı şekilde olduğunu söyledi doktor detaylıda . 37 haftada 3150 gram bebeği doğdu. Diğer organlarda bir problem yoksa bunu kendinize sıkıntı yapmayın
Smyye1B ezgisanlikose Teşekkür ederim. Detaylıdan hemen sonra doktorunuza randevu alıp gorundunuz mu bu durumda . Bir ay sonra gelirsin demişti normal şartlarda.
ezgisanlikose Smyye1B bir hafta kadar sonra gittim sanırım içim rahat etmedi çünkü perinatoloji doktoru yorum yapmadı. Kadın doğumcum da korkulacak bir şey olmadığını çoğu gebelikte tek artere rastlandığını söyledi
Emay-1803 Bana da tek arter denildi 12 haftalık hamileyim yanlış görmüştür diye umuyorum ama çok detaylı baktı kötü konuştular bana 2 li testi yeni verdim çok kötüyüm bakmam lazım bunu yaşayan anneler desteğinize ihtiyacım var 😔
Nargissos Tek arter tek ven cıktı rapora fetal dna önerilir yazmış perinatolog. Çok üzüldüm yaptırıp yaptırmamak arasında kaldım ama yarın yaptırmaya karar verdim galiba icim böyle rahat edecek