nurunuzgeldi İlk gebeliğimde 11. haftada kızımın kalbinde bir damarda ters dalga vardı ve önemli bir problemdi. Bizim takibimiz de perinatolojide yapıldığı için görüldü bu tabi.. sonra haftalar ilerledikçe düzeldi kan akışı kızım da doğdu bi rahatsızlığı olmadan maşallah yani bi takip etsinler bakalım inşallah düzelir, ama aksi olursa da doğunca hemen müdehale edebilirler şimdiden bilmek çok kıymetli bunları.
Rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin, böbrekciği de normal boyutlara gelsin inşallah