Bebeğe zararı yok fakat hormonlar aşırı çalıştığı için kıllanma artıyor o yüzden faydası olmuyor, ben hamilelikten önce lazer yapıyordum vücudumdaki tüyler yok denecek gibiydi fakat hamilelikte fazlasıyla çıktı. Bazı bölgelerde çıkmadı ama bazı bölgelerde aşırı çıktı. O yüzden doğumdan sonra geri devam etmeyi düşünüyorum