29 Nisan da beta hcg 47 çıkmıştı Mayısın 2 sinde kan verdim oda 256 çıkmış normal mi sizce
Ozge0635 kızlar acil bakabilir misinizz
Ozge0635 Evet normal hayırlı olsun.
Ozge0635 gayet normal güzel artmış
Ozge0635 gayet guzel artmış 😊
Pamuk teşekkürler🥹
Minnakpopus teşekkürler 😇
Minik_04 teşekkür ederim
Ozge0635 artış çok güzel hayırlı olsun
nurssmom teşekkür ederim canım 💕💕
Normal canım
ppmerlina tamam canım