Kızlar son 1 haftadır ayaklarım ve ayak bileklerim felaket şiş. Üzerine bile basamaz oluyorum. Kendimden 3-4 numara büyük terlikler giyiyorum. Bu haftasonu çekimimiz var bu sekilde nasıl gideceğim bilemiyorum. Bu ödemi şişliği bir an önce gidermek için öneriniz varmı. Lütfen yardımcı olun