Esrates karacanın önünden geçerken kafamı çeviriyorum, size şöyle anlatayım ürünlerinin ne kadar kötü olduğunu; Kahve makinesi aldım beş para etmez çıktı tat yok köpük yok, çaycı aldım bir sene dolmadan düğmeleri aşınıp üstü kalktı, düdüklü tencere aldım düdüğü yemeğin içine düştü, hamur makinesi de var utanmasa evi geze geze hamur yoğuracak.. 😂 hamur makinemi bende değiştiricem araştırdığımda kitchenaid ve Bosch serie6 arasında kalmıştım burda bi hanımefendi schafer önermişti fiyat olarak karacayla aynı mı bilmiyorum ama isterseniz ona da bi bakın, kitchenaid de olmayan spatula özelliğinin schafer da olduğunu söylemişti