Nilssuu Merhaba 32+0 da doktor kontrolüm vardı bebeğim dönmemiş sizin kaçıncı haftada döndü ve dönerken hissettiniz mi döndüğünü ?
Senanur07 Nilssuu ben döndüğünü hissetmedim 32. Hafta kontrolunr gittiğimde bebeğim baş aşağı dönmüştü
panikprenses Nilssuu 29.haftadayiz dun muayenemiz vardi oglusum donmustu ama doktorum pozisyon seni korkutmasin doguma kadar bu pozisyonda kalabilir donedebilir demisti sizin icinde gecerli yani bu durum bebek donebilir
Esma006 Nilssuu hissettim oda söyle 28.haftamda vajina da baskı oldu sanki eliyle vuruyor aşağıya idrarımı 10 dakikaya bı yaptım sürekli ayakta iken ağrı oluyor vajina da dusucekmis gibi oluyor karnın
Lleeyyllaa 28 haftada kontrole gittiğimde doktor döndüğünü söyledi . Şuan 38+1 olduk hala aynı pozisyonda duruyor, yarın doğumum var inşallah sıkıntısız bir şekilde geçer
Esmaaaaaaaaaaa Nilssuu 32 de bası yukarıda idi. Doktorum sol tarafın boş oraya dönüp yat dedi 34. Hafta kontrolüm de aşağı dönmüştü. Geçen hafta 36. Hafta kontrolüm vardı hala dönük ama kendinizi strese sokmayın. Ben normal doğuma hazırladım kendimi ama muhtemelen sezeryan olacağım kilosu fazla ilk doğum olduğu için sezeryan gözüküyor dedi doktorum bir sonraki kontrolümde netleşecek
Nilssuu Esmaaaaaaaaaaa benimde ilk gebeliğim vajinal doğum istiyordum ama doğum yaklaştıkça sezeryanı düşünmüyor değilim
Aybukee1 Nilssuu 34+2′deyiz iki üç güne bir dönüyor ve hareketlerinden tahmin edebiliyorum. Doktor bazı gebelerde son güne kadar yaşanır bu durum demişti
Esmaaaaaaaaaaa Nilssuu akışına bırak canım düşündükçe kendini strese sokarsın ben çok taktım ya dönmezse sezeryan olursa diye döndü bu seferde kilosundan dolayı sezeryan konusu var. Hamileliğimizin son haftaları tadını çıkaralım bugünleri özleyeceğiz 😇
Esmaaaaaaaaaaa Nilssuu maşallah 🧿 ne güzel benim çok zor geçti 1 aydır rahatım aşağı yukarı öncesi çok zorladı
Mavili1480 Nilssuu 28 de gittim tersti benim doğumum sezeryan olacakta hareketleri canımı acıtıyor hep kasıkta lavabo ihtiyacı çok duyuyorum dönse daha iyi olacak 🥲