Anne1924 Dolaptaydı 2 gün oldu yapalı hepsini ısıtmadm hiç hep bir kaba alıp küçük birşey ısttım ama kaç gün içilir bilen varmı
cerengeredeli Anne1924 Ramazan’ın başında yapıp su kata kata sonuna kadar içiyoruz (şaka tabiki) 😂😂😂 eksimediyse bir şey olmaz
Smiley87 Anne1924 hepsini ısıtmayıp yediğin kadar ısıtıyorsan, hiç dolap dışına çıkmadıysa5 güne kadar birşey olmaz