Selim_Alparslan Arkadaşlar 20+2 haftalığız. Aşımı oldum bugün. Aşı olan Kolumda ağrı ve acı olmaya başladı. Elimde de agri ve uyusma oldu .Sanki bacagimdan kasigima vuran agri olustu. İğneyi olan anneler sizde bu durum nasıl ilerledi. Biraz korkuyorum açıkçası.
ilayda_2309 Selim_Alparslan normal bunlar canım benimde oldu 4 güne falan geçiyor beni uyarmıştı hemşire ağrın olabilir döküntü falan olursa o zaman acile gel diye bı de hafif şişme görülebilir korkma
deryakrgz Selim_Alparslan normal ateş basması ateşte olabilir demişlerdi bana olursa evde parol varsa içebilirsin demişlerdi. Benimde kolum üç gün ağrımıştı üzerine yatamamıştım sonradan geçti..
panikprenses Selim_Alparslan ben 2 doz tetanoz oldum kuzu ikisinde de anam agladi affedersin titreme ates kusma kendi doktorum da saglik ocagi ebesi de yan etki yapmaz dedi ama asiyi olduktan sonra resmen yan etki yapti yani ama 3.dozu da dusunuyorum 😬
Selim_Alparslan deryakrgz benimde kol ağrım var hafif canım. Bebekte oynamaya başladı inşallah sorun yoktur
Gulcee9 deryakrgz Beni bugün aradılar aşı için ben çalışıyorum cuma geleyim Haftasonu dinleneyim dedim çok ağrın olmaz yan etkisi de olmaz dedi.
deryakrgz Selim_Alparslan bana 17.haftada yapılmıştı bebek hareketlerini ben hissedemiyordum ilk gebelik olunca ebe kalp atışını dinletip sonra yapmıştı.
Selim_Alparslan deryakrgz benim ikinci gebelik bende hissetmiyordum sadece pit pit atmalar oluyordu bebek aşağıda benim o yüzden. Ama aşıdan sonra baya baya vurma hissediyorum yani . Ağrım da başladı. İnşallah sorun olmaz.😐
deryakrgz Selim_Alparslan sorun olacağını sanmıyorum vurulduktan 5-7 gün sonra kendi doktorumda randevum vardı bebek iyiydi 🤗
Selim_Alparslan deryakrgz inşallah kuzum benimde zaten kontrol haftam cumartesi giderim diye düşünüyorum 🫠
nevanur_srt deryakrgz bennn 🙈iki gün önce vuruldum hiçbir ağrı sızı vs yaşamadım çok şükür kişiden kişiye değişen bir durum olduğunu söyledi doktorum
panikprenses Selim_Alparslan saglik ocagi ebeside kendi doktorum da kabul etmiyor yan etki yaptigini deli oldum denk gelmistir falan dedi ebe sinir oldum
Selim_Alparslan deryakrgz Allahtan hareket hissediyorum aşıdan sonra oldu oda 😃 kasiklarimda agri ve sancı olustu ama hayırdır inşallah