Annelikyolundabiri xkelebekmis merhaba 10+2den 🌹 bulantılar bi geliyii bi gidiyii, bir iştah açıliyi bi kapaniyi 😄 koku hassasiyeti devam ve bugün de çok baş ağrım var anlayamadım
Xaza xkelebekmis 7 haftalik gebeler gele bilirmi?🥹 bu arada neredeyse herkes ayni şeyi yaşiyor ya) bulantilar geçen haftadan başladi bir geliyor gitmek bilmiyor🥲su bile içsem midem bi tuhaf oluyor( açlik hissi bir geliyor sonra birden kayboluyor sanki dünyalari yemiş gibi oluyorum🤢koku hasasiyeti çok kötüymüş ya resmen maskeyle dolaşiyorum evin içinde🤦🏻♀️ siz nasil geçiriyorsunuz gebeliğnizi? Koku hasasiyetiniz mide bulantiniz varmi?
Mrv60 xkelebekmis merhaba 9+4 olduk ama miğde bulantısı çok fena herşeyden tiksindim ilk çocuğumda hiç böyle olmamıştım
Emiisko 9.3 merhabaa cok fazla hasasiyet ve koku rahatsizligi cekiyorum mide bulantim da oluyo ama onun ici bulanti ilaci kualniyorum Sizin nasil gidiyo nasilsiniz ❤️
Nihan87 10+3 bugün, bu hafta bulantılar azaldı şükür ama bende dehşet uykusuzluk var, gece bir türlü derin uykuya dalamıyorum, öğleden sonra iş yerinde uyukluyorum.
Asyaasl Selaamm bizde yeni 10 haftalık olduk😍 gündüzleri hamilelik ile ilgili bir göbek yok ama akşamları 4-5 aylık hamileymişim gibi göbeğim çıkıyor farklı bir hâl alıyor sizlerin nasıl?😄 ayrıca koku hassasiyeti had safhada 🙃
xkelebekmis Asyaasl Benim de ara ara bulantı oluyor hafif bir şekilde sonra hemen geçiyor göbeğim sabah akşam farketmeksizin ⅘ aylık gibi😅
Kelebek1896 10+3 den selamlar hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz koku hassasiyeti çok fazla mide bulantıları bir var bir yok 😅
xkelebekmis Kelebek1896 Uygulamaya göre 10 hafta 3 günüm bende koku fazla alıyorum evet mide bulantısı da ara ara geliyor hafif bir şekilde sonra geçiyor kusma hiç olmadı sizinde öyle mi😅
Kelebek1896 Ve bu form tartışmasındaki aynı şeyleri yaşanların oğlu olucak benden söylemesi 🙈🤭( önemli olan sağlıklı sıhhatli olması inşallah) 🙌🏻
Annelikyolundabiri xkelebekmis dün tansiyon ölçüp durdum 😄 başım çatlıyor ama tansiyon 10/7 . Normalde hep 12/8 olurdu 😃
aliininanasi İlaç içtiğim halde aşırı kusuyorum 😭 9+4 üm şuanda. Gündüzleri bile yok ama akşam olunca karnım çıkıyo 🥳🥳🥳
Buse4161 9+2 yorgunluğum uyku halim ve meme hassasiyetim azaldı hamile değil gibiyim pazartesi randevum var
seher1242 Kızlar merhaba uygulamaya göre 6 haftalık gebe gözüküyorum bugün doktora gittim 5 hafta gibi dedi keseyi gördü ama bebeği göremedi doktorum normal mi sizce 9 gün geçti adetim acaba haftaya görürmü çok korkuyorum
xkelebekmis seher1242 evet normal ilk kese gorunuyo sonra embriyo için kontrole gitmiştim bnde içini ferah tut
minigimleseruven Xaza 7+4 um hiç bulantı tiksinme başlamadı bende hala 🥲 insallah başlamaz , iştahsızlik çok yaşıyorum , ruh halim bir gün çok enerjik bir gün yatak döşek 😂 bedenen değil ama psikolojik olarak zorluyor beni bu hamilelik neden bilmiyorum 🤷♀️ bugün aşırı mutsuz uyandım mesela 😂 dün çok mutlu ve neşeliydim 😂😂😂😂