Merhaba kızlar 28 gün oldu doğum yapalı dikişlerim düştü ama Bi sorun var anlayamadım dikişlerimin olduğu yerde Bi su kabarcık gibi bişey var doğumumdan bu yana çok aşırı yürüdüm doğru dürüst dinlenemedim şimdi o su kabarcığı patladı içinden başta su sonra kan sonra su kan karışık çıkmaya başladı doktora ağrı sızı VS hissetmediğim in gitmedin açıkçası sizce bu nedir nasıl geçer