Gokcenur_3131 Anneme anneler günü sürprizi yapmam doktora gittiğimizde şayet kese görünürse bize ultrason fotoğrafını verirlermi acaba
_biranneadayi Gokcenur_3131 Devlette vermiyolar diye bi şey yok canım bazı doktorlar veriyor denk gelmek lazım. Bu konudaki hassasiyetini de söylersen belki verirler.
beyzaakartal Gokcenur_3131 gittiğiniz hastaneye bağlı gittiğimde devlette vermişlerdi bana ama her hastane vermiyor sanırımm
bikbikbikaak Devlette bana vermediler rapor almak için gittiğimde ettikleri muayene sonrasında. Kese falan da değil 32 haftalıktım 😅 özelde veriyorlar tabii ki
bikbikbikaak Gokcenur_3131 söylersiniz verirler ya herhalde, tüm hamileliğini devlet hastanesine giderek bitirenler hiç mi ultrason almıyor ki alıyorlardır
_biranneadayi Gokcenur_3131 Telefonla kendin çek olmadı. Hani fotoğraf falan veremiyoruz cihaz çıkarmıyo falan derlerse sen telefonla çekmeyi teklif et.
Gokcenur_3131 bikbikbikaak daha kimseye söylemedim söylerken hem bize hemde aileme anı olarak kalsın istiyorum
Eekeayse Devlet hastanesinde gebe polikliniğinde veriyorlar ya İstanbul’da Cemil Taşçıoğluna gidiyorum gebe polikliniğinde veriyorlar ama perinatolojide de takibim var orada vermiyorlar :D