Kızlar selam 20+3 haftadayım. Enfeksiyon kapmışım baya öksürüyorum tüm vücudum ağrıyor. Bugün doktor amoklavin antibiyotik verdi herhangi bir zararı yokmuş parol ve bu ilaçta çalışmalar yapılmış gebelik için. Eczacı da haftamı sordu hiç birşey olmaz kullan dedi ama size danışmak istedim. Kullanan var mı antibiyotik gebeyken bir zararı oldu mu?