dilosderlerbana Merhaba kızlar 2. Bebeğimiz eğer nasipse adetimden 6 gün önce test yaptım sabah silik 2. Çizgi çıktı aradan 3 güç geçti öğleden sonra yaptım hiç çizgi çıkmadı ama benim akıntım ve kasık ağrılarım tansiyon düşüklüğüm başladı sizce bebiş varmıdır
aybukeayagci Hamile olabilirsin ben reglime 3 gün kala öğrendim bende çok uyku yapıyordu iş yerinde falan az uyuyakalmamıştımm ve yorgunluk vardı deli gibi bende de hafif silik çıkmıştı 3 gün kala
dilosderlerbana aybukeayagci birini sabah ilk idrarda yaptım çizgi çıktı 6 gün kala diğeri de 3 gün kala adetime yaptım akşama doğruydu yaptım çıkmadı hiç çizgi
Busranur_mnts ar gibi görünüyor ama artımed galiba test bu testler yalancı pozitif de çıkartıor kan vermeden başka marka testlerle de emin ol prodoctor awox comfort iyi markalar inşallah vardır
dilosderlerbana dilosderlerbana Busranur_mnts https://share.icloud.com/photos/05f8cddU6zhqKJVEp5O529uVA
aybukeayagci dilosderlerbana dilosderlerbana ben comfort diye bi testle öğrenmiştim hamile olduğumu ya, bir de gece yatarken yapmıştım sonra acilden kan vermiştik gece
Busranur_mnts dilosderlerbana canım büyük ihtimal bu test doğru sonuç negatif olabilir eğer gecikirsen 2 3 gün sonra tekrar dene allah en kısa zamanda hayırla sağlıkla nasip etsin
dilosderlerbana Busranur_mnts acaba ilkinde niye çizgi çıktı hemen neyse artık yarın sabah tekrardan denerim ama belirtileri de var yani ilginç
Busranur_mnts dilosderlerbana ilk testin markası artımed mi onun erken gebelik testi yalancı pozitif gösteriyor diyorlar benim de başıma geldi çizgi çıkmıştı kan verdim 2 çıktı
Busranur_mnts dilosderlerbana dediğim gibi adetin 2 3 gün gecikirse tekrar et ilk belirtiler adetle aynı tam ayırt edilemiyor bazen