Evremmmerve Kızlar ben şehir hastanesi takipliyim.geride 2 yaşında bir kızım var doğum sonrasi yanımıza giremiyormus 48 saat bir çocuğu annesiz bırakmak açıkçası içim el vermiyor.dogumu üniversite hastanesinde yapan varmı orda sistem nasıl bilen varmı?
Seda2727 Evremmmerve bnde burda durayım canm 2 gün boyunca çıkarmıyorlarmış hastaneden sen imza atarsan çıkıyormuşsun
Seda2727 Evremmmerve üniversite hastanesini düşünüyorum ben canm inşallah kolay guzel geçer dogumumuz