Sevgili anneler, fitil ve suni sancı ile doğum yapan var mı? Yarın yatışım yapılacak. Kaç saat sürdü doğumlarınız? 15.00’da yatışım yapılacak doktorum nöbete kalmıyor, onun olmadığı saate denk gelme ihtimali var mı ertesi güne kesin kalır mı? Neler yaşadınız? Çok uzun sürerse hastaneye kesin götür dediğiniz neler var?